mellanmjolksliv.blogg.se

Dansande bröst

Kategori:Skvaller

Var och gymmade på Storsjöhallen i Holmsund. Det gick pissdåligt och jag var ganska butter när jag kom till omklädningsrummet. Det var rätt stojigt där med föräldrar, barn och kläder om vartannat. Mitt framför mitt skåp ligger en stor hög med kläder, till syntes, utan ägare. Lite bryskt muttrar jag till några som står vid skåpen bakom mig "Är det här era kläder!", och så styr jag resolut undan högen. En försynt röst hörs "Oj, det är nog mina". Jag vänder mig om och där står en spritt språngande naken Lisa Miskovsky tillsammans med sin dotter och syster Carolina.
 
Obrydd som man är i norrland om storheter vänder jag mig om och sköter mitt. Lite skamsen bara. Då hör jag en barnaröst "Hoppa mamma". Jag vänder mig om precis som Lisa hoppar (fortfarande naken). Dottern utrister "Mamma, dina bröst dansar". En millisekund överlägger jag med mig själv om jag ska slita upp mobilen och ta ett kort och sedan lägga benen på ryggen. Emellertid påminner jag mig själv om att jag är ju en, om storheter, obrydd norrlänning så jag vänder mig bara fnissande om sköter mitt.
 
Härmed har en ny kategori inletts - Skvaller.
   
 

Kommentarer

  • R säger:

    Stort! Ett högklassigt skvaller.

    2012-11-04 | 21:56:23
  • Xoink säger:

    Undertecknad hade väldigt gärna varit på plats...

    2012-11-15 | 07:57:35
  • Jenny säger:

    Haha! Hur roligt som helst! :)

    2012-11-16 | 15:03:22
    Bloggadress: http://disasmamma.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: